woensdag 12 maart 2008

Weekboek voor JONGCD&V zondag 23/12

Zondag 23 december 2007

Dag vrienden van de christendemocratie,

Vandaag mijn allerlaatste bijdrage voor het weekboek… Zondag is het zoals bij iedereen uitslapen geblazen :o) aaaah zalig om zo lekker languit onder verschillende donsdeken rustig te tukken. Wanneer ik opsta hebben ze, speciaal voor mij, pannenkoekjes gebakken :o) oh hoe sweet… De perfecte pannenkoek dames en heren wordt hier thuis gemaakt, en door mezelf afgewerkt met bloemsuiker… hémels! Het wordt een rustig dagje met enkel de examenvoorbereiding gepland… Daar begin ik dan maar meteen aan… Fluo in de aanslag en vol goede moed, begin ik aan mijn “Maatschappijgeschiedenis van de hedendaagse periode”… Na een tijdje begin ik mij te realiseren dat ik misschien best eens zou beginnen aan het inpakken van mijn cadeautjesberg… Speciaal daarvoor bij Ikea leuke spulletjes gaan halen! Dik lint, mooie strikjes, speciaal glitterlint…Mijn pakjes worden groen-zwarte kunstwerkjes! Ware dat nu niet de kleuren van die geweldige voetbalploeg :o) nietwaar prinsje :o) (sorry Yannick :o)) Ik vind het dan ook heel belangrijk dat ook aan het uiterlijk van de cadeautjes wordt gedacht… Ok, na enkele seconden is er niets meer over van dat kustwerkje… maar hé, het oog wil ook wat. En wie krijgt er nu niet liever zo een prachtig versierd cadeautje, dan een bijeenverfrommeld papierke dat je nog ergens in de kelder hebt gevonden…
’s Avonds zit ik klaar voor een ontspannend TV-avondje! Aaaaaah de Pappenheimers… I love it… Zalig gelachen met Bart De Pauw en Chris Van Den Durpel… met die twee zou ik wel eens een avondje willen stappen… Evi Hansen daarentegen heeft nog maar eens bewezen hoe irritant ze wel is :o) ach… Britt en vrouwtjes… het is nooit echt een perfecte match geweest. Nadien nog even genoten van “Katarakt”, en dan natuurlijk Studio 1. Jaja, dit vrouwtje is een echte voetbalfan!
Voila, schattekes! Dit was het! Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen vermaken deze week… Ik vond het in ieder geval echt heel plezant om dit voor jullie te mogen schrijven! Bedankt aan iedereen voor de positieve reacties en complimentjes! Commentaartjes zijn trouwens nog altijd welkom! Ik wil jullie bij deze een hééél prettig kerstfeest en een supergelukkig nieuwjaar toewensen! Als je me tegenkomt op een of andere receptie, aarzel dan niet om de 3 kussen te vragen! Die geef ik je dan met heel veel plezier!Nog eens een dikke knuffel via deze weg voor mijn favoriete bompietje en mijn JONGCD&V buddies!


Tot gauw!

Dikke kerstzoen!

Brittje

Geen opmerkingen: