woensdag 12 maart 2008

Weekboek voor JONGCD&V zaterdag 22/12

Zaterdag 22 december 2007

Dag vrienden van de christendemocratie,

Vandaag wordt het de laatste dag om de laatste cadeautjes te zoeken! Ik ben nog steeds op zoek naar dat ene cadeautje, maar het lijkt helemaal niet evident! Ik besluit dan maar om mijn voormiddag hieraan te spenderen! Tot mijn grote verbazing is het bij de eerste winkel die ik bezoek meteen prijs :o) hip hoi! En dan komt mijn “koopwoede” weer naar boven, natuurlijk… Zou het niet leuk zijn om daar nog enkele snufjes bij te kopen, om dan nog meer cadeautjes onder die - al redelijk volle - boom te leggen! Elk jaar ben ik diegene die de meeste cadeautjes voor iedereen heeft gekocht… Er is echt niets leuker dan mensen blij te maken met leuke cadeautjes… Ik vind het ook veel leuker om verschillende kleine cadeautjes te geven, dan een groot cadeau! Ik kom de winkel dus buiten met 5 (ipv 1) cadeautjes… Ach mijn motto… “Het is niet de bedoeling om de rijkste van ’t kerkhof te worden hé!”
De rest van de dag is voorbehouden aan het voorbereiden van de exaampjes… Dit weekend ga ik alles proberen op orde te brengen, zodat ik woensdag goed kan starten! Met de examen- en blokperiode logeer ik steeds bij mijn grootouders in Erpe – Mere… Daar word ik dan behandeld als een echt prinsesje, en kan ik mij volledig concentreren op de te verwerken leerstof. Als er iemand in mijn leven is die ik voor geen geld van de wereld wil missen, dan is het wel mijn moeke (oma)! Zelden zo’n leuke, sterke vrouw gezien! Het leuke is dat mijn oma helemaal nog niet zo oud is, én in haar geest is ze dat helemaal al niet! Wij zijn echt 2 handen op een buik! Examens zijn voor mij dus altijd iets minder ondraaglijk, omdat ik dan meer dan een maandje bij mijn oma ben!
Het enige waar ik als vrouwtje (miaauwkes) wél last van heb tijdens die periode, is het niet kunnen genieten van de solden… Uhu… Alle mannen zullen nu denken… Oh My God, get a life… Maar wij ladies kijken echt naar deze periode uit! Wat is er leuker dan thuis te kopen met een heleboel zakken en te kunnen zeggen :o) oh … allemaal gekocht voor een prikje… Nuja, ik heb vandaag mijn planning gemaakt, en me meteen enkele leervrije – shopdagen verleend! Een mens moet zich toch af en toe eens kunnen ontspannen, niet waar! En de dames zullen me gelijk geven… Na zo een vruchtbaar solden-shopdagje, heb je een ongelofelijke energieboost! Daarenboven heb ik ook een feestdagje uitgetrokken voor mijn verjaardag! Dit jaar kan ik hem toch wat beter vieren, aangezien het in een minder drukke week valt! Hou je mailbox dus maar in de gaten!Ook vanavond hou ik het rustig! Het wordt een avondje tennis kijken! Nadien nog even TV kijken en dan lekker onder de wol!


Tot morgen voor mijn laatste weekboekdagje!

Kus!

Britt

Geen opmerkingen: