woensdag 12 maart 2008

Weekboek voor JONGCD&V woensdag 19/12

Woensdag 19 december 2007

Dag vrienden van de christendemocratie,

Vandaag een VUB-dagje voor de boeg. Eerste les begint om 11 uur. Geschiedenis der Godsdiensten. We leggen de laatste hand aan “De Islam”, en bespreken het examen. Best wel spannend die laatste lessen. Opvallend is ook dat je nu, tijdens de laatste week van de lessen, een aantal nieuwe gezichten ziet. “Hé, das lang geleden! Jij schrijft altijd netjes op hé tijdens de les! Mag ik jouw notities eens lenen… Ik had het nogal druk dit semester.” Hahaha! Helaas, mis poes… Won’t work with me… Plannen hé meid, en liefst een ander slaafje zoeken! Tijdens de middag heb ik 3 uur geen les. Tijd om op cadeautjestocht te gaan! Met het openbaar vervoer richting Brussel Nieuwstraat! Alweer een strak schema te hanteren. Recht op doel af, en allé voelsprieten in aanslag op zoek naar dé perfecte cadeautjes! Et voila… Twee uur later heb ik bijna alle cadeautjes gevonden… Aah, het is me een vruchtbaar dagje!Vruchtbaar inderdaad… En niet alleen voor mij zo blijkt! Tijdens de les word ik sms-gewijs op de hoogte gehouden van de politieke actualiteit! We hebben een regering! Driewerf hoera! Alleen jammer dat de Guy nu met de pluimen gaat lopen. Ach… mensen zullen hem ooit wel eens doorhebben, zeker? Rot heb ik me trouwens geërgerd als hij, één dag nadat duidelijk werd dat hij de nieuwe, tijdelijke premier werd, al koffiekoeken en warme koffie ging uitdelen aan de journalisten, en dan even later Sinterklaas ging spelen bij de vakbonden… Guy Guy Guy… we hebben je hoor, kameraad! s’Avonds even naar “De Laatste Show” gekeken… toch een begeerlijke man hé, die Kris Peeters! En dan heb ik het niet alleen over zijn knap (voor zijn leeftijd natuurlijk hé) kopje! He really has it all! The looks, the brains, the lovely smile, lots of humor and a blackberry! En ik ben duidelijk niet de enige die dat vindt! Nietwaar, Frieda ;o) …?Ach wat ze ook mogen beweren. Ik ben heel trots op “mijn” partij, en op alle mensen die CD&V maken tot wat we vandaag zijn! Mensen als Leterme, Peeters en Vandeurzen, sympathieke nieuwkomer Hilde Crevits, Pajotse trots Michel Doomst… Ik kan zo nog uren doorgaan! Maar ook de mensen binnen de partij zonder prominent postje, verdienen een dikke pluim! Al deze mensen maken van onze partij één héchte familie, waar ik van hou! Bij deze allemaal een dikke kus van jullie weekboeker! Let’s keep the spirit alive!

Tot morgen!Britt

1 opmerking:

maria vero zei

Hebt u geldleningen nodig?

U bent vooral op zoek naar een groot bedrag om uw bedrijf te laten opleven of u bent op zoek naar een lening om uw woning te verwerven. We kunnen u deze lening verstrekken voor al uw verzoeken. Neem dan per e-mail contact met mij op:

E-mail: info@creditfinance-bank.com
WhatsApp-nummer: +33784505888
Website: www.creditfinance-bank.com